Wednesday 6 April 2011

facebook oh facebook ...

facebook(FB)...  dulu sebelum kenal dgn fb hidup aku sunyi je..tapi kini setelah berkenalan dgn fb hidup aku ceria tidak sunyi lagi...kerana aku dapat jumpa kawan2 lama dan baru ... seronok sangat. hari2 layan fb, buka mata je fb.
ada orang kata fb boleh melalaikan kita.tak delah yang penting kita tu kena tahu tanggungjwab kita dan siapa kita.kalu kita anak dara kenalah pandai jaga diri dan maruah keluarga tapi kalu kita isteri org kenalah jaga rumahtangga kita jgn asyik layan fb sampai lupa layan suami...bahaya tu...tapi kita ni manusia biasa kadang2 terleka juga cuma jgn sampai lupa Allah...itu lagi teruk...apa-apa pun jangan salah guna fb pulak.fb tempat kita bersembang dgn kawan2 bukan tempat bergaduh tau..! walaupun begitu aku happy dgn fb... buat teman-teman fb ku terima kasih kerana sudi add aku... bye... jumpa lagi...

No comments:

Post a Comment